Klachtenprocedure
Heb jij een aandachtspunt of een goed idee?
De cliënt en de kwaliteit van zorg staan centraal bij Prodeba. Wij zullen er alles aan doen om dit te waarborgen. Heb je punten van aandacht voor ons of heb je ideeën over hoe onze zorg verbeterd kan worden? Schroom dan niet om dit met onze zorgprofessionals te delen of laat het ons weten via info@prodeba.nl.
Heb je een klacht?
Ben je ontevreden over de geboden zorg, diensten of medewerkers, dan kun je uiteraard ook je klacht of ongenoegen kenbaar maken. Wij vinden het belangrijk dat er geleerd wordt van fouten of feedback en wij zullen ons uiterste best doen om gezamenlijk tot een oplossing te komen. Dit doen wij bij voorkeur door samen in gesprek te gaan. Hiervoor kun je contact opnemen met je vast contactpersoon van Prodeba (gedragsdeskundige, behandelaar, locatieleider).
-
Kom je er samen niet uit?
Kom je er samen niet uit of wil jij liever direct contact met een onafhankelijk persoon binnen Prodeba? Dan kun je intern een klacht indienen via klachten@prodeba.nl. De klachtenfunctionaris van Prodeba zal contact met je opnemen met als doel;
- dat de klacht naar tevredenheid opgelost wordt;
- de kwaliteit van dienstverlening continu wordt verbeterd;
- de belangen van zowel de cliënten als de medewerkers van Prodeba beschermd worden.
-
Klacht extern indienen?
Mocht de interne behandeling van de klacht onvoldoende uitkomst bieden of wil je direct een klacht indienen bij de externe klachtencommissie van Prodeba, dan kan dit via externeklachtencommissie@
prodeba.nl. De klacht komt dan direct bij de leden van de onafhankelijke externe klachtencommissie terecht. Let op, een eventuele interne klachtenprocedure wordt op dat moment afgebroken. Lees meer over de procedure in ons klachtenreglement.
- Tanja Posthumus Klachtenfunctionaris
- Rianne PeetersLinkedin Externe klachtencommissie
- Marie-José Schmit Jongbloed – ClaessensLinkedin Externe klachtencommissie